Aneesha Huisman

Video’s:

Over mij

Hallo jij daar,

Superleuk dat je mijn blog hebt gevonden en (hopelijk) gaat lezen!!

Mijn naam is Aneesha. Ik heb het afgelopen jaar(2019) mijn diploma gehaald voor het VWO. Ik kreeg een aantal jaar geleden het idee om na het behalen van mijn diploma te gaan backpacken voor een langere tijd en nu is het dan zo ver!!  Met met deze blog ga ik proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van alle avonturen die ik meemaak in het verre Zuidoost-Azië en ik zou het supertof vinden als jij zo nu en dan naar deze site komt om een van mijn avonturen te lezen ;)

Over mijn reis

Ik ga voor 10 maanden backpacken door Zuidoost-Azië. Ik ben van plan om sowieso de landen: Indonesië, Maleisië, Thailand, Cambodja, Laos en Vietnam te bezoeken en hier te leren van de cultuur, de taal en de verschillende levenswijzen die de mensen in deze landen hebben.

Bezochte landen

Ik heb 16 landen (7%) bezocht:

Australië, België, Brunei, Duitsland, Frankrijk, Indonesië, Italië, Kroatië, Luxemburg, Maleisië, Nederland, Singapore, Swaziland, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika.