Welkom!!

15 juli 2019 - Oostwoud, Nederland

Hoiihoiii

Leuk dat je deze site gevonden hebt en de moeite hebt genomen om mijn verhalen te gaan lezen (en je deze misschien wel gaat volgen). Ik ga op deze blog proberen om tijdens de komende 10 maanden jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van mijn backpack-avontuur door Zuidoost-Azië en ik zou het leuk vinden als jij zo nu en dan één van mijn verhalen zou lezen en/of misschien een berichtje zou achterlaten op mijn blog.

Op 10 september stappen Roos (mijn nicht) en ik in het vliegtuig naar Jakarta en dan gaat onze reis echt beginnen!! We starten onze reis in het land Indonesië (waar we de eilanden: Java, Bali, Flores en Lombok gaan bezoeken) en vervolgen deze reis door de landen Maleisië, Thailand, Cambodja, Vietnam en Laos.

Als jij nu op de hoogte wil blijven van de berichtjes die ik plaats over alle avonturen die ik mee ga maken tijdens mijn reis, kan je je e-mail adres invullen bij de mailinglijst. Als je dit hebt gedaan dan krijg je een mail als ik een nieuw verhaal heb gepost. Ook komt er een melding op mijn Facebook (Aneesha Huisman) wanneer ik een nieuw berichtje post op mijn blog. Verder kan je me volgen op mijn Instagram (aneeshahuisman_) waar ik ga proberen om elke dag een foto te plaatsen van mijn reis.

Ik hoop je graag te zien bij een volgend berichtje!!

liefs, Aneesha :)

1. Nico en Silvia Huisman:
    15 juli 2019
    Wij gaan je zeker volgen en zijn reuze benieuwd naar alle verhalen over de avonturen die je gaat beleven!!! We wensen jullie voor nu een goede voorbereiding en ga maar super genieten tijdens de reis naar Zuid-oost Azië..
  2. Oma:
    2 september 2019
    Erg veel plezier met jullie reis en ik ga jullie volgen.....
  3. Anne-Marie de Ruyter (collega Lokhorst):
    9 september 2019
    Hallo Aneesha, heel veel plezier, geniet van dit spannende avontuur.
    23 jaar geleden hebben Rene en ik deze reis gemaakt, in de andere richting.
    Ik zou het leuk vinden als ik je mag volgen en anders hoor ik het vast via je vader :)
  4. Arend en Lida:
    Hé lieve Aneesha,
    Wat super, super spannend allemaal!!! En wat mooi dat je de kans én gelegenheid hebt om dit te gaan doen, samen met Roos. Heel veel plezier voor jullie beiden en ik ben erg benieuwd naar de reisverhalen die gaan komen.
    Dikke zoen voor jullie beiden.
    Liefs, Arend en Lida
  5. Ben:
    9 september 2019
    Hey Aneesha, wat super spannend allemaal. Morgen gaat het grote avontuur voor je beginnen. Hier vanuit Guatemala wens ik jouw en Roos heel veel plezier met de reis en verblijf daar in Azië. Ik hoop dat je leuke mensen zult ontmoeten en heel veel moois zal zien/ervaren. Geniet ervan!
    Ik ga je volgen.
    Lieve groet Ben
  6. De Schoutentjes:
    9 september 2019
    Lieve Aneesha, heeeeeel veel plezier op je reis. Ga er onwijs van genieten en doe natuurlijk heel veel ervaringen op. We gaan je volgen.
    Liefs De Schoutentjes
  7. Marinka (collega Lokhorst):
    10 september 2019
    Hoi Aneesha en Roos, goede reis,heel veel plezier en geniet van jullie avontuur!
  8. Sjon en jolanda:
    10 september 2019
    Lieve Aneesha en Roos. We zijn net terug van Schiphol waar jullie grote reis is begonnen.we hopen dat jullie vele avonturen mogen beleven en daarbij heel veel gaan genieten.Liefs Sjon en Jolanda
  9. Jan Roos:
    10 september 2019
    Heel veel plezier op jullie reis. Heel veel plezier en geniet van jullie avontuur. We gaan jullie volgen.
  10. Anita Doodeman:
    11 september 2019
    Aneesha heel veel plezier met dit grote avontuur en we gaan je volgen.
  11. Wilma:
    11 september 2019
    Wat ontzettend stoer Aneesha en Roos. Ik lees graag jullie avonturen. Doe voorzichtig en maak veel herinneringen. 🤗
  12. Ron en Tineke:
    12 september 2019
    Ha die meiden... veel mooie belevenissen toegegwenst daar in die exotische landen. n Groet van tineke en ron vanaf de D-day stranden in Normandië🙋‍♂️😘
  13. Nico en Silvia:
    12 september 2019
    Hai schatten. Goed om te horen dat alles goed is verlopen. En de eerste biertjes en straatfood al lekker genuttigd. Geniet lekker van het mooie weer en doe onze landgenotwn de gr. Liefs Nico en Sil.